بازدید 2061

گواردیولا: احساس بدی دارم

گواردیولا پس از پایان این دیدار گفت: شکست مقابل رابین کازان ناامیدکننده بود. دراین لحظه احساس بدی دارم اما بر این باورم که بارسا عملکرد قابل قبولی داشت. ما هرکاری که لازم بود برای پیروزی در این دیدار به کار بستیم و تیم برتر میدان بودیم اما در فوتبال همیشه تیم بهتر برنده نمی شود.
کد خبر: ۶۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۸ 21 October 2009
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از شکست مقابل رابین کازان از این بابت ابراز ناراحتی کرد با این حال گفت تیمش عملکرد قابل قبولی داشته است.

به گزارش مهر، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته در چارچوب هفته سوم از مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2 بر یک پیش روی 55 هزار تماشاگر خودی در ورزشگاه نیوکمپ تن به شکست داد.

بر پایه گزارش مارکا، گواردیولا پس از پایان این دیدار گفت: شکست مقابل رابین کازان ناامیدکننده بود. دراین لحظه احساس بدی دارم اما بر این باورم که بارسا عملکرد قابل قبولی داشت. ما هرکاری که لازم بود برای پیروزی در این دیدار به کار بستیم و تیم برتر میدان بودیم اما در فوتبال همیشه تیم بهتر برنده نمی شود.

سرمربی بارسا در ادامه اظهار داشت: شکست مقابل رابین کازان مانع از این شد که یک قدم بزرگ برای حضور در جمع هشت تیم برتر جام برداریم و من از این بابت ناراحتم. ما در بازی بعدی که در روسیه برگزار خواهد شد سعی خواهیم کرد که مقابل رابین کازان به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی